Pontos TV
0 Comments
At least 29 children were killed in a park in Pakistan during Easter celebrations.
Twenty nine children among 72 killed in Sunday's suicide bombing after Taliban jihadi blew himself up next to SWINGS at a park in Pakistan See video here https://www.facebook.com/ajplusenglish/videos/707391322735711/ More than 70 people, including 29 children, have been killed by a Taliban suicide bomber who targeted Christians near a children's playground in a park in Pakistan. Some 300 people were injured when explosives packed with ball bearings ripped through crowds near the children's swings in the Gulshan-e-Iqbal Park, in Lahore, where many had gathered to celebrate Easter. Jamaat-ul-Ahrar, a splinter group affiliated with the Pakistani Taliban, has claimed responsibility for the attack, adding: 'The target was Christians.' Senior police official Haider Ashraf confirmed that the death toll had risen to 72 on Monday morning, adding the majority of the dead were Muslims. The chief minister of Punjab province, Shahbaz Sharif, has announced three days mourning and pledged to ensure that those involved in the attack are brought to trial. Nasreen Bibi, the mother of a two-year-old injured in the attack, spoke through tears as she waited for news from the doctors. 'We were just here to have a nice evening and enjoy the weather. May God shower his wrath upon these attackers. What kind of people target little children in a park?' Read more: http://www.dailymail.co.uk/news/article-3511528/Dozens-mothers-children-52-killed-suicide-bomber-targeted-Christians-celebrating-Easter-park-Pakistan.html#ixzz44EK9jgL2 Follow us: @MailOnline on Twitter | DailyMail on Facebook Read more: http://www.dailymail.co.uk/news/article-3511528/Dozens-mothers-children-52-killed-suicide-bomber-targeted-Christians-celebrating-Easter-park-Pakistan.html#ixzz44EK2PEB6 Follow us: @MailOnline on Twitter | DailyMail on Facebook Γράφει η Αθηνά Κρικέλη Χωρίς την συμβολή, του Κ.Ε.Ο.Α.Χ (Κέντρο Εκπαιδεύσεως Ορεινού Αγώνα Χιονοδρομιών) του διοικητή Νικόλαου Γκουτζουρέλα αλλά καί όλων των στελεχών που επανδρώνουν το σώμα αυτό, δεν θα μπορούσαν να ολοκληρωθούν τα χειμερινά γυρίσματα για τις ανάγκες του ντοκυμαντέρ Mt Olympus the creation, που πραγματοποιεί αυτές τις ημέρες ο τηλεοπτικός αμερικανικός οργανισμός Ellopia Films USA με έδρα την Νέα Υόρκη. Παρά την στρατιωτική του υποσταση, το ΚΕΟΑΧ συνυπάρχει με την τοπική κοινωνία και παρέχει πρόσβαση αλλά και ουσιαστική βοήθεια σε Ελληνες και ξένους που επιθυμούν να εππισκεφθούν τον Ολυμπο από την πλευρά της Θεσσαλιας. Απαραίτητη προυπόθεση για όλους τους επισκέπτες κάθε βαθμίδας, εθνικότητας, τίτλου και θέσης να θυμούνται πως εισέρχονται σε στρατιωτικό χώρο και πρέπει ώς τέτοιον να τον αντιμετωπίζουν. Σεβόμενοι τις διαδικαστικές κινήσεις που απαιτείται να ακολουθούνται όπως συμβαίνει και σε κάθε Σώμα του Γενικού Επιτελείου Στρατού. Σε άποψη συνεργασία από τους φρουρούς της πύλης μέχρι τους αξιωματικούς και στρατευμενους σε οχήματα και Λέσχη, τα μέλη της ομάδας της Ellopia οφείλουμε να τους ευχαριστήσουμε για την αμέριστη και ουσιαστική υποστήριξη που μας παρείχαν. Το ΚΕΟΑΧ βρίσκεται στην περιοχή Βρυσοπούλες του Ολύμπου και συγκεκριμένα στη θέση Νίκη σε υψόμετρο 1.820 μ. Οι εγκαταστάσεις του ΚΕΟΑΧ, συνολικής εκτάσεως 100 στρεμμάτων ανήκουν στο Ταμείο Εθνικής Άμυνας (ΤΕΘΑ). Η έκταση αγοράσθηκε από το Ταμείο το 1973 από τον Οργανισμό Διοικήσεως και Διαχειρίσεως Εκκλησιαστικής Περιουσίας (ΟΔΔΕΠ). Η όλη περιοχή είναι χαρακτηρισμένη ως Εθνικός Δρυμός. Στα πλαίσια του προγράμματος αγώνων Ορειβατικού Σκι της Ε.Ο.Ο.Α. και σε συνεργασία με το Κέντρο Εκπαιδεύσεως Ορεινού Αγώνα Χιονοδρόμων (ΚΕΟΑΧ), τον Χιονοδρομικό Ορειβατικό Σύλλογο Ελασσόνας και του Ελληνικό Ορειβατικό Σύλλογο Λάρισας Διοργανώθηκε στο ΚΕΟΑΧ στις 27 Μαρτίου 2016 ο ομαδικός Αγώνας του 25ου Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ορειβατικού Σκι και τον Open. Στην διοργάνωση ενεργή συμμετοχή και πλήρη υποστήριξη παρόλη την δυσκολία των καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν παρείχε και η ΕΜΑΚ Λάρισας όχι μόνο στην διοργάνωση του Αγώνα αλλά και στην προστασία της ομάδας του Ellopia Films USA. ""Η πυροσβεστική είναι ο επίσημος φορέας διάσωσης του κράτους. Το ίδιο (επίσημος φορέας) ισχύει και για τον στρατό και είναι άμεσες και συνεργαζόμενες υπηρεσίες. Συνυπάρχουμε και με την άψογη συνεργασία υπάρχουν πάντα καλύτερα αποτελέσματα. Στους συγκεκριμένους αγώνους το ΚΕΟΑΧ παρέχει τις υπηρεσίες του όσον αφορά στο διοργανωτικό κομμάτι (μια και πραγματοποιείται στους χώρους του) εμείς ως ΕΜΑΚ διαθέτουμε στελέχοι τα οποία έχουν εκπαιδευτεί στο συγκεκριμένο αντικείμενο για την διάσωση, σε περίπτωση ατυχήματος στο πεδίο" Πασχάλης Δρουγκούρας. Aπό την ενημέρωση των αθλητών στο Κ.Ε.Ο.Α.Χ Κέντρο Εκπαιδεύσεως ορεινού αγώνα χιονοδρομειών.
Ο αγώνας πρόκειται να πραγματοποιηθεί αύριο (Κυριακή) από τις εγκαταστάσεις του ΚΕΟΑΧ με ανάβαση μέχρι την δεύτερη ψηλότερη κορυφή του Ολύμπου Το ΚΕΟΑΧ θα είναι ανοικτό για τους φίλους του ορειβατικού σκι και της χιονοδρομίας. Το χιονοδρομικό κέντρο θα λειτουργεί , ενώ η διανυκτέρευση θα μπορεί να γίνει και στις εγκαταστάσεις στα 1.800μ. Την Κυριακή 27.03.2016 θα πραγματοποιηθεί επίσης ανάβαση για τους φίλους του ορειβατικού σκι στην κορυφή Σκολιό (2911μ.). Όσοι θέλετε (αθλητές ή επισκέπτες) να διαμείνετε στο ΚΕΟΑΧ (3€ τη βραδιά) παρακαλώ επικοινωνήστε στο [email protected], Τηλ: 6945336914. Ραντεβού στον Ολυμπο! Ellopia Press NY Πρόκειται για ντοκουμέντο από τα Αρχεία του Βατικανού.
Στις 24 Απριλίου του 1915, δηλαδή πριν ακριβώς 100 χρόνια, λίγες ημέρες μετά το Πάσχα, ο τουρκικός στρατός σταύρωσε γυμνές τις γυναίκες των Αρμενίων. Ως Γενοκτονία των Αρμενίων αναφέρονται τα γεγονότα εξόντωσης Αρμενίων πολιτών της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας κατά τη διάρκεια του Α” Παγκοσμίου Πολέμου. Ως έναρξη της Αρμενικής Γενοκτονίας συμβολικά θεωρείται η 24η Απριλίου του 1915, όταν η ηγεσία της Αρμενικής κοινότητας της Κωνσταντινούπολης φυλακίστηκε και εκατοντάδες Αρμένιοι της Πόλης απαγχονίστηκαν. Τουρκικές πηγές αναφέρουν ότι ο αριθμός των νεκρών Αρμενίων ήταν από 600.000 ως 800.000, ενώ Δυτικές και Αρμενικές πηγές ανεβάζουν τον αριθμό των σφαγιασθέντων στο 1.500.000. Θεωρείται μια από τις πρώτες σύγχρονες γενοκτονίες. Η Τουρκία αρνείται την ύπαρξη «γενοκτονίας» και ισχυρίζεται ότι πραγματοποιήθηκε ένας βίαιος εκτοπισμός του Αρμενικού πληθυσμού. Η Γενοκτονία των Αρμενίων πραγματοποιήθηκε παράλληλα και με τον ίδιο τρόπο με γενοκτονίες σε βάρος και άλλων χριστιανικών πληθυσμών της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, δηλ. των Ελλήνων και των Ασσυρίων. Πηγή tribune.gr UNDER THE AUSPICES OF H.E. THE PRESIDENT OF THE HELLENIC REPUBLIC,
MR. PROKOPIOS PAVLOPOULOS May 23-28, 2016 The “Interdisciplinary Centre for Aristotle Studies,” of the Aristotle University of Thessaloniki is proud to announce the World Congress “Aristotle 2400 Years” which is to be held at the Aristotle University of Thessaloniki, in ancient Stageiraand in ancient Mieza, under the auspices of H.E. the President of the Hellenic Republic. The Congress has the support of the Fédération Internationale des Sociétés de Philosophie (FISP), of the Academy of Athens, of the Research Centre for Greek Philosophy of the Academy of Athens and of the Hellenic National Commission for UNESCO. Aristotle, who was born in Stageira, Macedonia, in 384 BC, is the universal philosopher, whose work has left an indelible mark on the Classical, Hellenistic and Graeco-Roman world, on the Byzantine scholarly tradition, on the Arab world, on the Medieval Europe and continues to exercise influence on the intellectual life of contemporary Western civilization. He is the philosopher whose work spreads over the broadest range of topics, covering all major branches of Philosophy such as Logic, Dialectic, Syllogistic, Metaphysics, Political-Moral Philosophy, Rhetoric, Poetics and extending in an impressive way into areas related to all fundamental scientific disciplines, such as Physics, Biology, Zoology, Botany, Taxonomy, Mathematics, Meteorology, Astronomy, Geology, Psychology, Medicine, Economics, Humanities, Law and Political Science, Economics, Health Sciences and even Technological Sciences. The aim of the Congress is to advance scholarship on all aspects of Aristotle’s work; a work whose impact is unique in volume of influence in the history of the human thought; a work which continues to be present in the intellectual evolution of Western civilization, thus becoming an integral and essential part of its cultural heritage. We believe that such work deserves to be studied not only for its long-standing influence, but also for its relevance for the 21st century. Furthermore, the insights in Aristotle’s work, in the light of new discoveries in contemporary sciences, can enable us to build the conceptual bridges between scientific thought and philosophical reflection; it can also offer the paradigm par excellence for an interdisciplinary approach of knowledge. The organizers invite papers on all aspects of Aristotle’s philosophy. Particularly welcome are interdisciplinary and multidisciplinary approaches of the Stageirite’s work, as well as approaches investigating its relevance today and its potential to lead us to a deeper understanding of concepts, ideas and problems of our own era in a global scale. The Congress will be the high spot of all events to be organized worldwide in 2016 for the celebration of the “Aristotle Anniversary Year”, as it has the unique privilege to be held at the Aristotle University, which bears the Stageirite’s name, in ancient Stageira, the birthplace of Aristotle and in ancient Mieza, the place where Aristotle taught Alexander the Great; nonetheless, because leading Aristotle scholars on a global scale are participating as Invited Speakers and as members of the Honorary and the Scientific Committee. Furthermore, there is already an impressive number of contributed papers from an equally impressive number of countries all over the world Την άνοιξη του 2016, μια μεγάλη διεθνής έκθεση δανεισμένων εκθεμάτων θα εστιάσει –για πρώτη φορά στις Ηνωμένες Πολιτείες– στον εκπληκτικό πλούτο, την εξαιρετική δεξιοτεχνία και τα τεχνικά επιτεύγματα της ελληνιστικής περιόδου (323-30 π.Χ.) – τους τρεις αιώνες από τον Αλέξανδρο έως την Κλεοπάτρα. Η έκθεση θα φιλοξενηθεί στο Metropolitan Museum of Art, στη Νέα Υόρκη, στις 18 Απριλίου 2016, με τίτλο «Pergamon and the Hellenistic Kingdoms of the Ancient World».
Οι κατακτήσεις του Μεγάλου Αλεξάνδρου μεταμόρφωσαν τον αρχαίο κόσμο, καθιστώντας δυνατό το εμπόριο και τις πολιτιστικές ανταλλαγές σε μεγάλες αποστάσεις. Η δημιουργία ενός κύκλου καλλιτεχνών στην αυλή του Αλεξάνδρου και η εκτεταμένη υποστήριξη των τεχνών , παρείχαν ένα μοντέλο για τους διαδόχους του, τους ελληνιστικούς βασιλείς, που διοίκησαν κατόπιν το μεγαλύτερο μέρος της αυτοκρατορίας του. Στα εκθέματα περιλαμβάνονται περισσότερα από 265 εκλεκτά αντικείμενα που δημιουργήθηκαν υπό την προστασία των ηγεμόνων των ελληνιστικών βασιλείων, με έμφαση στην αρχαία πόλη της Περγάμου. Τα εκθέματα περιλαμβάνουν γλυπτά από μάρμαρο, ορείχαλκο και πηλό, χρυσά κοσμήματα, γυάλινα αγγεία, έγγλυφους ημιπολύτιμους λίθους, καθώς και πολύτιμα μέταλλα και νομίσματα που αποκαλύπτουν τη διαχρονική κληρονομιά των ελληνιστικών καλλιτεχνών και τη βαθιά επιρροή τους στη ρωμαϊκή τέχνη. Η αρχαία πόλη της Περγάμου (γνωστή σήμερα στην Τουρκία ως Bergama) ήταν η πρωτεύουσα του βασιλείου των Ατταλιδών που εκτεινόταν σε μεγάλο τμήμα της Μικράς Ασίας. Η έκθεση πραγματοποιείται με τη στήριξη του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος και του Ιδρύματος Betsy and Edward Cohen /Areté Foundation. Πρόσθετη υποστήριξη παρέχεται από τους Dorothy και Lewis B. Cullman, Renée Belfer, Diane Carol Brandt, Gilbert και Ildiko Butler, Mary και Michael Jaharis και το Φιλανθρωπικό Ταμείο της Οικογένειας Βλάχου. Η έκθεση διασφαλίζεται από το Ομοσπονδιακό Συμβούλιο για τις Τέχνες και τις Ανθρωπιστικές Επιστήμες. Η έκθεση αντιπροσωπεύει μια ιστορική συνεργασία μεταξύ του Met και του Μουσείου της Περγάμου στο Βερολίνο, του οποίου τα περίφημα γλυπτά αποτελούν περίπου το ένα τρίτο των εκθεμάτων. Εκπροσωπούνται επίσης πολυάριθμα εξέχοντα μουσεία στην Ελλάδα, τη Δημοκρατία της Ιταλίας, άλλες ευρωπαϊκές χώρες, το Μαρόκο, την Τυνησία και τις Ηνωμένες Πολιτείες, μέσων αντικειμένων που δεν έχουν ποτέ πριν απομακρυνθεί από τις μουσειακές συλλογές τους. Επισκόπηση της έκθεσης Μετά τις στρατιωτικές επιτυχίες του Μεγάλου Αλεξάνδρου και των διαδόχων του, η επιρροή του ελληνικού πολιτισμού έγινε αισθητή από την κοιλάδα του Ινδού ποταμού έως τα Στενά του Γιβραλτάρ. Η συγκέντρωση του πλούτου και της ισχύος στα νεοσύστατα ελληνιστικά βασίλεια των Πτολεμαίων, των Σελευκιδών, των Ατταλιδών και των Αντιγονιδών καθώς και του βασιλείου των Συρακουσών στη Σικελία, καλλιέργησαν μια ασύγκριτη έκρηξη δημιουργικότητας σε όλες τις τέχνες. Η συγχώνευση της Κλασσικής Ελληνικής κυρίως με τις πολιτιστικές παραδόσεις της Ανατολής επέφεραν νέα καλλιτεχνικά πρότυπα και συμβάσεις στο γούστο και το στυλ. Η έκθεση αρχίζει με τον Αλέξανδρο, ο αυλικός γλύπτης του οποίου, ο Λύσιππος, ήταν ένας από τους πιο καινοτόμους και σημαίνοντες καλλιτέχνες της εποχής του. Μόνο αυτός είχε το δικαίωμα να δημιουργεί επίσημα γλυπτά πορτραίτα του βασιλιά. Παρόλο που δεν έχει διασωθεί κανένα έργο του Λύσιππου, η έκθεση παρουσιάζει εξαιρετικά αντίγραφα που παράχθηκαν αργότερα, παράλληλα με ελληνιστικά έργα τέχνης που επηρεάστηκαν από το πρωτοποριακό του στυλ. Μια σειρά από μνημειακά γλυπτά πορτραίτα μεγάλων ελληνιστικών ηγεμόνων από τη βίλλα των παπύρων (Villa dei Papiri) στην Αρχαία Ηράκλεια (Herculaneum), τα οποία ποτέ πριν δεν παρουσιάστηκαν στις Ηνωμένες Πολιτείες, αποτελούν τη μεγαλύτερη ομάδα ελληνιστικών βασιλικών πορτραίτων από ένα ενιαίο αρχαιολογικό σύνολο. Επιπλέον, έργα που βρέθηκαν σε πρόσφατες ανασκαφές στη Μακεδονία μαρτυρούν τον πολυτελή τρόπο ζωής της περιόδου και επεξηγούν τα ταφικά έθιμα των ελληνιστικών βασιλέων. Με την εκτενώς ανασκαμμένη άνω και κάτω ακρόπολή της, το Ασκληπιείο (ιαματικό ιερό) και τους τάφους έξω από τα τείχη της πόλης, η Πέργαμος είναι ένα από τα καλύτερα διατηρημένα παραδείγματα βασιλικής πρωτεύουσας της ελληνιστικής περιόδου. Μια επιλογή ιστορικών αρχαιολογικών υλικών όπως σημειωματάρια, φωτογραφίες, τεχνικά σχέδια και υδατογραφίες, όπως και δύο πανοραμικά έργα ζωγραφικής του 19ου αιώνα, μαρτυρούν τη μακρά ιστορία της Περγάμου ως αρχαιολογικού χώρου. Ένα βίντεο δείχνει την τοπογραφία της περιοχής και τη φυσική όψη της αρχαίας ακρόπολης . Η υποστήριξη των τεχνών από τους ελληνιστικούς βασιλείς οδήγησε στην ανάπτυξη νέων θεσμών, κυρίως βιβλιοθηκών και μουσείων, που έχουν εξελιχθεί σε πυλώνες του σύγχρονου πολιτισμού. Η έννοια της ιστορίας της τέχνης και η πρακτική της τεχνοκριτικής άρχισαν επίσης εκείνη την περίοδο. Το ιερό της Αθηνάς, της θεάς της σοφίας, στην Πέργαμο, αντιπροσωπεύεται από ένα ελληνιστικό μαρμάρινο άγαλμα της Αθηνάς Παρθένου, ύψους 4 μ., πρόσφατα ανακαινισμένου για αυτή την έκθεση. Η σημασία του επικού ποιητή Ομήρου στους ελληνιστικούς χρόνους τονίζεται μέσω του αλληγορικού αναγλύφου , γνωστού ως «Αποθέωση του Ομήρου», πιθανότατα αφιέρωμα του νικητή ενός διαγωνισμού ποίησης. Στο απόγειο της εξουσίας τους, τον 3ο και 2ο αιώνα π.Χ., οι ηγεμόνες της Περγάμου έλεγχαν ένα μεγάλο τμήμα της Μικράς Ασίας. Τα επιτεύγματα των Ατταλιδών βασιλέων παρουσιάζονται μέσω των βασιλικών μνημείων· λίθινα ανάγλυφα όπλων και τροπαίων από το ιερό της Αθηνάς στην Πέργαμο απεικονίζουν τα λάφυρα του πολέμου, τα οποία μαζί με πραγματικό στρατιωτικό εξοπλισμό της περιόδου, διακοσμημένο με δυναστικά και θρησκευτικά σύμβολα, αποδεικνύουν την δεξιοτεχνίατων ελληνιστικών οπλουργών. Ένα ορόσημο της έκθεσης είναι τα αρχιτεκτονικά γλυπτά από το Βωμό της Περγάμου, του οποίου το δραματικό ύφος αποτελούσε μια ριζική απομάκρυνση από τα προηγούμενα στυλ και επηρέασε σε μεγάλο βαθμότη μετέπειτα ευρωπαϊκή τέχνη. Ακρωτήρια από την οροφή του Βωμού, μια επιλογή από τις πλάκες της ζωφόρου του Τηλέφου και διάφορα αρχιτεκτονικά μέλη καθώς και θραύσματα αναγλύφων από τη μνημειώδη ζωφόρο της Γιγαντομαχίας, αποπνέουν δέος για αυτό το μοναδικό μνημείο. Άφθονα πολυτελή αντικείμενα σε διάφορα υλικά παρήχθησαν από τεχνίτες για βασιλείς και άλλους επίλεκτους πολίτες. Πορτραίτα της βασιλικής οικογένειας των Ατταλιδών προσωποποιούν τους ανθρώπους που διοργάνωναν καλαίσθητα συμπόσια με εξεζητημένη ψυχαγωγία στα βασιλικά παλάτια. Η πρακτική της μικρογλυπτικής σε ημιπολύτιμους λίθους (Cameo), που εφευρέθηκε κατά την ελληνιστική περίοδο, αντιπροσωπεύεται από ένα από τα μεγαλύτερα και πιο εντυπωσιακά παραδείγματα: τη «Vienna Cameo» που απεικονίζει έναν βασιλιά και μια βασίλισσα από την Πτολεμαϊκή Αίγυπτο, με πλουσιοπάροχη ένδυση και θεικό συμβολισμό. Εξαίσια αρχαία υαλικά, χρυσά και ασημένια σκεύη για συμπόσια και θρησκευτικές τελετουργίες, νομίσματα με βασιλικά πορτραίτα, έγγλυφοι ημιπολύτιμοι λίθοι και κοσμήματα από όλα τα μέρη του ελληνιστικού κόσμου, αποκαλύπτουν το υψηλό τεχνικό επίπεδο των καλλιτεχνών της ελληνιστικής περιόδου στην υπηρεσία των βασιλέων. Μια μικρή επιλογή πραγματικών επιπλώσεων θυμίζει την πλούσια διακόσμηση των ανακτόρων, που περιελάμβανε ψηφιδωτά δάπεδα, τοιχογραφίες, διακοσμητικά γλυπτά, και έπιπλα από ξύλο, μάρμαρο, και ορείχαλκο. Η Ρώμη έγινε κυρίαρχη δύναμη στην Ανατολική Μεσόγειο και εξελίχθηκε σε σημαντικό κέντρο για την ελληνιστική τέχνη κατά τον 1ο αιώνα π.Χ. Η ρωμαϊκή επέκταση στην ανατολή ήταν μια μακροχρόνια διαδικασία, που ξεκίνησε ήδη από το 229 π.Χ., όταν ο πρώτος ρωμαϊκός στρατός διέσχισε την Αδριατική Θάλασσα. Όταν ο Άτταλος ΙΙΙ, ο τελευταίος ηγεμόνας της δυναστείας των Ατταλιδών, κληροδότησε την Πέργαμο στη Ρώμη με το θάνατό του το 133 π.Χ., η παρουσία της Ρώμης στη Μικρά Ασία ενισχύθηκε ακόμα περισσότερο. Η ορειχάλκινη κεφαλή ανδρός, του λεγόμενου «Ανησυχούντος Άνδρα», που ανασκάφηκε στο νησί της Δήλου, αποτελεί μια εύγλωττη απόδειξη των ταραγμένων καιρών. Πολλοί νέοι τύποι γλυπτών που ανταποκρίνονταν στα ρωμαϊκά γούστα παρουσιάζονται μέσω διάσημων έργων, όπως ο «Κοιμώμενος Ερμαφρόδιτος». Η κυκλοφορία των έργων τέχνης στην ύστερη ελληνιστική εποχή απεικονίζεται με υλικό που βρέθηκε σε ναυάγια, όπως σημαντικά ευρήματα από το ναυάγιο των Αντικυθήρων που στεγάζονται στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο των Αθηνών, καθώς και ευρήματα από το ναυάγιο της Mahdia στα ανοικτά των ακτών της Τυνησίας. Ο υπέροχος κρατήρας «Borghese», ένα είδος λίθινου αγγείου μνημειακής κλίμακας αποτελεί εξαιρετικό παράδειγμα της νέας διακοσμητικής τέχνης που δημιουργήθηκε από έλληνες γλύπτες για πολυτελείς ρωμαϊκές επαύλεις. Η σύνθετη ιστορία του σχηματισμού της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας παρουσιάζεται μέσα από πορτραίτα ιστορικών προσώπων, που περιλαμβάνουν τον Μιθριδάτη Ευπάτωρα, τον Πομπήιο, τον Ιούλιο Καίσαρα και την Κλεοπάτρα. Η έκθεση ολοκληρώνεται με τον Ρωμαίο Αυτοκράτορα Αύγουστο και τους τελευταίους ελληνιστικούς ηγεμόνες. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει το εξαιρετικό γλυπτό του Juba ΙΙ, ο οποίος προσκομίστηκε στη Ρώμη, ως μέρος του θριάμβου του Καίσαρα για την κατάκτηση της Νουμιδίας, όπου και έλαβε τη μόρφωσή του και ο οποίος αργότερα ανέλαβε το θρόνο της Μαυρητανίας από τον Αύγουστο ως εντολοδόχος βασιλιάς. Αν και η εξουσία των ελληνιστικών βασιλείων τερματίστηκε στα τέλη του 1ου αιώνα π.Χ. με την ήττα της Κλεοπάτρας και του Μάρκου Αντώνιου στη ναυμαχία του Ακτίου, οι καινοτομίες των καλλιτεχνών στην υπηρεσία των ελληνιστικών ηγεμόνωνείς επηρέασαν τη ρωμαϊκή αυτοκρατορική τέχνη για αιώνες. Κατάλογος της έκθεσης Η έκθεση συνοδεύεται από πλούσιο εικονογραφημένο κατάλογο κατάλληλο για τους μελετητές και το ευρύ κοινό. Το βιβλίο δημοσιεύθηκε από το Metropolitan Museum of Art, διανέμεται από τις εκδόσεις Yale University Press και περιλαμβάνει πρωτοποριακή έρευνα από ειδικούς. Ο κατάλογος είναι διαθέσιμος για αγορά στο The Met Store ($65 με σκληρό εξώφυλλο). “24 Ιουνίου 2016 Παγκόσμια πρεμιέρα του ντοκιμαντέρ “Mt Olympus the Creation” Εllopia Films USA3/9/2016 Στους πρόποδες του Ολύμπου, στο Αρχαίο Δίον στις 24 Ιουνίου 2016, πρόκειται να προβληθεί, σε παγκόσμια πρεμιέρα, το ντοκιμαντέρ της Ellopia Films USA “Mt Olympus the Creation” σε σκηνοθεσία της βραβευμένης δημοσιογράφου/σκηνοθέτη Αθηνάς Κρικέλη.
Η προβολή του ντοκιμαντέρ στο αρχαίο θέατρο του Δίου, που συμπίπτει με τη διεξαγωγή του Μαραθώνιου Ολύμπου και την έναρξη του Φεστιβάλ Ολύμπου, ήταν ιδέα του Δημάρχου Δίου - Ολύμπου Κωνσταντίνου Δημόπουλου, χώρος αφιερωμένος στη λατρεία των 12 Θεών του Ολύμπου. Η εκδήλωση τελεί υπό την αιγίδα του Δήμου Δίου – Ολύμπου, του Φεστιβάλ Ολύμπου και του Οlympus Marathon. Στην ωριαία παραγωγή αμερικανικών προδιαγραφών περιγράφεται η δημιουργία του βουνού «Όλυμπος» και οι γεωλογικές ιδιαιτερότητές του, που το κατατάσσουν στα πλέον ενδιαφέροντα βουνά του πλανήτη. Το ταξίδι στο χρόνο ξεκινά πριν 250 εκατομμύρια χρόνια, με τη σύγκρουση των τεκτονικών πλακών, όταν ο Όλυμπος αποτελούσε παραλία της τεκτονικής πλάκας της Αφρικής, και καταλήγει στο σήμερα, με την βοήθεια σύγχρονων Ελλήνων και ξένων επιστημόνων αλλά και των αρχαίων Ελλήνων συγγραφέων, Ησίοδο και Όμηρο. Στην ομάδα της παραγωγής συμμετέχουν Έλληνες, Ελληνοαμερικανοί και Αμερικανοί, ενώ την μουσική του ντοκιμαντέρ έχει συνθέσει ο Γιώργος Χατζής. Αφηγητές είναι ο ηθοποιός Ντέιβιντ Γουάσιγκτον, γνωστός από τις αφηγήσεις του στο National Geographic και σε άλλα εξιδεικευμένα κανάλια προβολής ντοκιμαντέρ της Αμερικής και ο Έλληνας ηθοποιός Ιωάννης Στρατάκης.Το “Mt Olympus the Creation” αποτελεί το δεύτερο από τη σειρά των 12 ντοκιμαντέρ που είναι αφιερωμένα στον Όλυμπο, τα οποία η Ellopia Films USA σκοπεύει να ολοκληρώσει μέχρι και το 2018. Ήδη το πρώτο ντοκιμαντέρ “Elassona, the Secret Path to Mt. Olympus” έχει αποσπάσει τρία παγκόσμια βραβεία σε διεθνή φεστιβάλ, που διεξήχθησαν το 2015 και 2016, ενώ είναι προτεινόμενο και για πρώτο βραβείο στο Διεθνές Φεστιβάλ Κορέας. Με τον διοικητή ΚΕΟΑΧ, ανθυπολοχαγό Νικόλαο Φ. Γκουτζουρέλα.συναντήθηκε την Τετάρτη 9 Μαρτίου η διευθύντριας του Ellopia Media Group USA Αθηνά Κρικέλη. Για μια άλλη φορά η βραβευμένη σκηνοθέτης ευχαρίστησε εκ μέρους της Ελλοπια και των συνεργατών της, τον διοικητή αλλά και τα στελέχη του ΚΕΟΑΧ για την υποστήριξή και την διευκόλυνση που παρείχαν στην ομάδα παραγωγής για την πραγματοποίηση 12 ντοκυμαντέρ με θέμα τον Ολυμπο (www.ellopiatv.com).
"Και μόνο η ύπαρξή τους στο βουνό αποτέλεσε και αποτελεί για μάς 'ασφαλιστική δικλίδα τους ευχαριστούμε από τα βάθη της καρδιάς μας και υποκλινόμαστε στο έργο που επιτελούν" δήλωσε η Αθηνά Κρικέλη. Παράλληλα ενημερώθηκε από τον διοικητή κ Γκουτζουρέλα για τα διαδικαστικά που απαιτούνται από το Yπουργείο Αμύνης για την δημιουργία από την Εllopia Films USA ενός μίνι ντοκυμαντέρ/τεκμηριογραφήματος που θα παρουσιάζει την ιστορία και το έργο του ΚΕΟΑΧ Στο ΚΕΟΑΧ - Κέντρο Εκπαιδεύσεως Ορεινού Αγώνα Χιονοδρομιών -γίνεται η εκπαίδευση στελεχών των Ειδικών Δυνάμεων καθώς και των λοιπών Όπλων του Στρατού Ξηράς και των κλάδων των Ενόπλων Δυνάμεων ενώ διεξάγονται επίσης συνεκπαιδεύσεις με στελέχη ξένων κρατών. Το ΚΕΟΑΧ είναι δυνατό να δεχθεί επισκέπτες ανάλογα με τις δραστηριότητες και υποχρεώσεις που θα έχει το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα Οι διαδικασίες και οι προϋποθέσεις που χρειάζονται για να επισκεφθεί κανείς το ΚΕΟΑΧ είναι οι εξής παρακάτω: 1. Επικοινωνία με την Διεύθυνση Ειδικών Δυνάμεων του Γενικού Επιτελείου Στρατού. Για την παροχή εγκρίσεως από τη ΔΕΔ, είναι απαραίτητη η έγκαιρη υποβολή στη Δνση τουλάχιστον ένα μήνα νωρίτερα, των παρακάτω στοιχείων: α. Ονομασία Συλλόγου (εγκεκριμένου από το τοπικό Πρωτοδικείο, για αντίστοιχη αθλητική δραστηριότητα) β. Αρχηγός ομάδας γ. Ονοματεπώνυμα μελών με στοιχεία ταυτότητας. 2. Με την άφιξη στο Κέντρο πρέπει να προσκομίζονται Υπεύθυνες Δηλώσεις από όλους για μη έγερση απαιτήσεων σε βάρος της Στρατιωτικής Υπηρεσίας σε περίπτωση ατυχήματος Ο κάθε επισκέπτης οφείλει να αντιληφθεί ότι βρίσκεται σε στρατιωτικό χώρο και να σεβαστεί την ιδιαιτερότητά του. -- New award for Mt. Olympus - Nέο βραβείο για τον Ολύμπο, αυτή την φορά έρχεται από το Χόλιγουντ. Πλησιάζουμε σιγά σιγά..
Συνχαρητήρια σε όλους τους συνεργάτες. Congratulation to the team Award of Recognition Hollywood International Moving Pictures Film Festival Mt Olympus was screened with LIVE Audience at @ The Historic Raleigh Studios Hollywood. 5300 Melrose Ave Los Angeles, CA 90038 Award of recognition February 2016 Hollywood International Moving Pictures Film Festival |
Ellopia Press ExpressWe published them , you find everything here electronically Ellopia Press Magazine
Categories
All
Archives
April 2023
|